meerjaren planmatig onderhoud:

  • jaarlijks presenteren van een doorkijk van 15 jaar voor het planmatig onderhoud (MJOP) ten behoeve van de reservering voor onderhoud
  • het opstellen en minimaal om de 3 jaar actualiseren van de MJOP
  • de vergadering proactief adviseren over planmatig onderhoud en de gevolgen voor de liquiditeit
  • offertes voor in het MJOP gepland onderhoud opvragen en een vergelijk hiervan voorleggen aan het bestuur
  • jaarlijkse opname van de te onderhouden onderdelen
  • toezicht houden op en coördinatie van de uitvoering van het planmatig onderhoud

Onderhoudsonctracten:

  • organiseren van de contracten van dagelijks onderhoud, zoals schoonmaak en groenvoorziening

  • onderhoud van de gemeenschappelijke installaties organiseren

  • oplossen van klachten vanuit de vereniging over kwaliteit/uitvoering van onderhoudscontracten

  • relatiebeheer met de contractpartijen

  • het steekproefsgewijs ter plaatse controleren van uitgevoerde werkzaamheden aan de hand van de ontvangen facturen

Storingen:

  • storingsmeldingen 24 uur per dag aannemen

  • reparaties opdragen

  • opdrachten geautomatiseerd registreren en archiveren

  • signaleren van bijzondere onderhoudsmeldingen of situaties en deze melden bij het bestuur

Algemeen:

  • registratie van al het dagelijks en planmatig onderhoud

  • eigenaren via het web portaal inzage geven in de onderhoudscontracten, MJOP en klachtenonderhoud.

Deel deze pagina